Splošni pogoji poslovanja

Podatki o podjetju

Sedež podjetja:

Agencija OPTIMAL, analize in raziskave trga, Laura Horvat s.p.

Podvinci 66B,

2250 Ptuj

Davčna številka: SI60058188 (atipični)

Davčni zavezanec: NE

Matična številka: 8145056000

Telefon: +386 70 402 207

E-naslov: info@mali-piko.si

Agencija OPTIMAL, analize in raziskave trga, Laura Horvat s.p. je vpisan v sodni register s sklepom sodišča 316-05-01156-2019/2 z dnem 09.04.2019, okrožno sodišče v Kranju, zaporedna številka vpisa 0315-81-20190408-003873.

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja veljajo za pogodbe, ki nastanejo med podjetjem Agencija OPTIMAL, analize in raziskave trga, Laura Horvat s.p.  in kupcem preko naše spletne trgovine www. mali-piko.si.

Kupec je lahko fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke, posredovane ob oddaji naročila. Za kupca, ki je fizična oseba in pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven svoje poklicne ali pridobitne dejavnosti, veljajo določila zakona, ki ureja varstvo potrošnikov. V primerih, ko preko spletne trgovine www. mali-piko.si naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko, zanjo veljajo določila zakona, ki ureja varstvo potrošnikov le v primerih, ko je to posebej določeno v navedenem zakonu.

Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine www. mali-piko.si temeljito preberete splošne pogoje poslovanja. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Sklenitev pogodbe

Kupoprodajna pogodba med podjetjem Agencija OPTIMAL, analize in raziskave trga, Laura Horvat s.p. in kupcem je v spletni trgovini www. mali-piko.si sklenjena v trenutku, ko podjetje Agencija OPTIMAL, analize in raziskave trga, Laura Horvat s.p. kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za podjetje Agencija OPTIMAL, analize in raziskave trga, Laura Horvat s.p. kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Agencija OPTIMAL, analize in raziskave trga, Laura Horvat s.p. in je kupcem na voljo preko »moj račun« in elektronske pošte.

Cena in ažurnost podatkov

Cene so v EUR in ne vsebujejo DDV. Zavezanci za DDV so dolžni ob registraciji navesti svojo davčno številko. Podjetje Agencija OPTIMAL, analize in raziskave trga, Laura Horvat s.p. skuša čim bolje skrbeti za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so v spletni trgovini www. mali-piko.si. Kljub temu pa se lahko rok dobave ali cena spremenita tako hitro, da podjetje Agencija OPTIMAL, analize in raziskave trga, Laura Horvat s.p. včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo podjetje Agencija OPTIMAL, analize in raziskave trga, Laura Horvat s.p. kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Stroški in roki dobave

Strošek dostave preko Pošte Slovenije znaša 3,70€.

V primeru manjšega naročila, Vam pošiljko dostavi poštni uslužbenec, če pa je naročilo večje, Vam poštni uslužbenec dostavi blago v najkrajšem možnem času.

Naročeno blago na spletni trgovini www. mali-piko.si dostavimo v čim krajšem času. Praviloma gredo naročeni artikli na pot še isti delovni dan, vendar najkasneje v roku 14 dni od vašega potrjenega naročila.
Izjema so večja naročila, npr. 200€. V tem primeru se za rok odpreme blaga dogovorimo telefonsko (pokličite nas po telefonu +386 70 402 207).

V primeru težav ali morebitnih vprašanj smo Vam na voljo info@mali-piko.si
Telefon: +386 70 402 207

Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. V primeru, da v času dostave pošiljke ne morete prevzeti, jo lahko kasneje prevzamete v najbližji poslovalnici Pošte Slovenije (8 dni).

Opozorilo: ti pogoji ter stroški dostave veljajo znotraj Republike Slovenije.

Načini plačila

Spletna trgovina www.mali-piko.si omogoča naslednje načine plačila:

  • Plačilo na TRR
  • Predračun
  • Kartice
  • mBills
  • PayPal

Izdelki bodo dostavljeni po prejetju vašega plačila na naš poslovni račun.

    Postopek nakupa

    Da bi lahko naročili izdelke iz naše trgovine, jih lahko poljubno dajete v košarico, od koder jih lahko, v primeru, da si premislite, kadarkoli tudi odstranite. Izdelke iščete po kategorijah, ki so navedene zgoraj. Ko se odločite za naročilo, pritisnete na opcijo »Naročilo z obveznostjo plačila« s čimer ste blago naročili. V roku 24-h vam bomo poslali e-mail ali vas poklicali po telefonu (po vaši izbiri) in s tem boste potrdili vaše naročilo.

    Torej, postopek naročanja izdelkov:
    1. brskanje po trgovini
    2. nakup (naročilo) izdelka
    3. potrditev naročila

    V primeru težav ali morebitnih vprašanj smo Vam na voljo:
    e-mail: info@mali-piko.si
    Telefon: +386 70 402 207

    Odstop od pogodbe in vračilo blaga

    Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik v skladu z zakonom, ki ureja varstvo potrošnikov, pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči , da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

    Kupec naročenega blaga v spletni trgovini www. mali-piko.si, ima v skladu s prej navedenim zakonom, pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči na e-naslov: reklamacije@mali-piko.si ali na tel: +386 70 402 207 da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

    Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.
    O nameravanem vračilu nas pisno obvestite in sicer na kontaktni e-mail reklamacije@mali-piko.si ali na tel: +386 70 402 207.
    Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Rok začne teči en dan po datumu prevzema naročenega blaga. V namen odstopa od pogodbe lahko potrošnik neobvezno uporabi priložen vzorčni odstopni obrazec. Ne glede na obliko odpovedi mora potrošnik podjetju predložiti kopijo računa.

    Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, nespremenjeno in v originalni embalaži.

    Podjetje vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, v kolikor pa se kupec strinja pa se vplačani znesek naročenega blaga vrne na TRR uporabnika. Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu po predhodnem dogovoru izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.

    Vrnjeno blago pošljite na naslov: Agencija OPTIMAL, analize in raziskave trga, Laura Horvat s.p. Podvinci 66B, 2250 Ptuj.

    Prosimo, da nas pred vračilom blaga obvestite na e-naslov: reklamacije@mali-piko.si ali na tel: +386 70 402 207.

    Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe:

    1. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

    3. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;

    4. o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;

    5. o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;

    6. o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;

    7. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;

    8. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

    9. o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;

    10. o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

    Garancije in stvarna napaka

    Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja v skladu z zakonom, ki ureja varstvo potrošnikov za vsako kupljeno blago v spletni trgovini www. mali-piko.si, v kolikor ima kupljeno blago stvarno napako.

    Napaka je v skladu z zakonom, ki ureja varstvo potrošnikov, stvarna:
    1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
    2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
    3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
    4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

    Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.

    Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri : Odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.

    Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.

    Pravico do zamenjave blaga, vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona, ki ureja varstvo potrošnikov.

    Obrazec za uveljavitev stvarne napake se nahaja tukaj. Prosimo vas, da izpolnjen obrazec za uveljavljanje stvarne napake na kupljenem blagu posredujete na e-naslov: reklamacije@mali-piko.si.

    Vrnjeno blago pošljite na naslov: Agencija OPTIMAL, analize in raziskave trga, Laura Horvat s.p., Podvinci 66B, 2250 Ptuj.

    Prosimo, da nas pred vračilom blaga obvestite na e-naslov: reklamacije@mali-piko.si ali na tel: +386 70 402 207.

    Omejitev odgovornosti

    Podjetje Agencija OPTIMAL, analize in raziskave trga, Laura Horvat s.p. si prizadeva za zagotovitev ažurnosti in pravilnosti podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko rok dobave ali cena spremenita tako hitro, da podjetje Agencija OPTIMAL, analize in raziskave trga, Laura Horvat s.p. včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo podjetje Agencija OPTIMAL, analize in raziskave trga, Laura Horvat s.p. kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

    Izključitev odgovornosti
    V primeru tehničnih težav na spletni strani www. mali-piko.si si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki.

    Shranjevanje pogodbenega besedila

    Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Agencija OPTIMAL, analize in raziskave trga, Laura Horvat s.p. in je potrošnikom na voljo preko »moj račun« in elektronske pošte. Splošne pogoje poslovanja lahko kadar koli preberete na tej spletni strani.

    Pritožbe in spori

    V primeru pritožb, sporov, težav, se kupec na ponudnika lahko obrne na telefonsko številko+386 70 402 207, ali po elektronski pošti na info@mali-piko.si. Pritožba se odda preko e-naslova info@mali-piko.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

    Na vse pritožbe se bo podjetje Agencija OPTIMAL, analize in raziskave trga, Laura Horvat s.p. odzvalo po elektronski pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe.

    Izvensodno reševanje potrošniških sporov

    Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z zakonom, ki ureja izvensodno reševanje potrošniških sporov. Podjetje Agencija OPTIMAL, analize in raziskave trga, Laura Horvat s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino www. mali-piko.si, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno izvensodno reševanje potrošniških sporov. Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

    Varovanje osebnih podatkov

    Zavezujemo se, da bomo varovali zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletnega portala www. mali-piko.si.

    Zbiratelj osebnih podatkov je podjetje Agencija OPTIMAL, analize in raziskave trga, Laura Horvat s.p., Podvinci 66B,
    2250 Ptuj.

    Zbrane osebne podatke bo Upravljavec uporabljal izključno za storitve, ki jih ponuja. Storil bo vse potrebno, da jih zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. Upravljavec za potrebe opravljanja storitev zbira, vodi, obdeluje in shranjuje uporabnikove podatke.

    Podjetje Agencija OPTIMAL, analize in raziskave trga, Laura Horvat s.p. za nedoločen čas hrani naslednje podatke registriranih članov www. mali-piko.si: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije, druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini; druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno doda naknadno v svojem profilu.

    Agencija OPTIMAL, analize in raziskave trga, Laura Horvat s.p. navedene osebne podatke uporabi za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo z uporabnikom.

    Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

    Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

    Registrirani uporabniki lahko kadarkoli prenehajo uporabljati spletno trgovino in lahko prekličejo svojo registracijo. To storijo tako, da s pisno izjavo sporočijo preklic registracije.

    Zbrane podatke podjetje Agencija OPTIMAL, analize in raziskave trga, Laura Horvat s.p. obdeluje do preklica privolitve osebe. Pisni preklic lahko pošljete na naslov info@mali-piko.si. Ne glede na preklic, bo podjetje Agencija OPTIMAL, analize in raziskave trga, Laura Horvat s.p. podatke uporabljal za izpolnitev pogodbenih obveznosti.

    Pravila in pogoji sodelovanja v nagradnih igrah na Facebooku in Instagramu

    Pravila in pogoji sodelovanja v nagradnih igrah na Facebooku in Instagramu spletne trgovine Mali Piko

    1. Splošne določbe

    Ta pravila določajo način sodelovanja v nagradnih igrah, ki jih organizira in izvaja Agencija Optimal, Laura Horvat s.p., Podvinci 66B, 2250 Ptuj, DŠ 60058188 (v nadaljevanju: organizator) na družbenih omrežjih Facebook in Instagram.

    Nagradne igre niso na noben način povezane, sponzorirane ali podprte s strani podjetij Meta Platforms, Inc. ali Instagram LLC. Vsi podatki in informacije bodo posredovani le izvajalcu oz. organizatorju.

    S sodelovanjem v nagradnih igrah se šteje, da udeleženec v celoti sprejema ta pravila in splošne pogoje sodelovanja v nagradni igri in z njimi v celoti soglaša.

    2. Namen nagradne igre

    Namen nagradnih iger je promocija spletne trgovine Mali Piko (www.mali-piko.si) in njenih izdelkov.

    3. Udeleženci

    V nagradni igri lahko sodelujejo:
    – Vse polnoletne fizične osebe s stalnim prebivališčem v Republiki Sloveniji (polnoletne morajo biti že na dan pričetka nagradne igre).
    – V nagradni igri ne smejo sodelovati zaposleni pri organizatorju in pravnih osebah, ki na kakršen koli način sodelujejo pri pripravi nagradne igre.
    – Pravna oseba ne more biti udeleženec nagradne igre.
    – V nagradni igri ne smejo sodelovati člani komisije za žreb. V primeru, da bo izžrebana katera izmed navedenih oseb, se žreb šteje za neveljavnega in nagrada se prenese na rezervnega izžrebanca.

    4. Način sodelovanja

    Udeleženci nagradnih iger so posamezniki, ki na Facebook ali Instagram strani organizatorja v skladu z navodili pod posebno objavo sodelujejo v nagradni igri. Način sodelovanja v posamezni nagradni igri je opredeljen pri posamezni nagradni igri.

    Vsak posameznik lahko v nagradni igri sodeluje večkrat, v žrebanje pa bo v eni objavi vključen največ petkrat.

    Nagrajenci so o prejemu nagrade obveščeni in označeni v komentarju pod nagradno igro najkasneje v 48 urah po končani nagradni igri.

    Za prevzem nagrade nagrajenci v zasebno sporočilo posredujejo svoje podatke (ime, priimek, naslov in mobilno številko ter davčno številko, v kolikor vrednost nagrade presega 42 EUR).

    5. Čas trajanja nagradne igre

    Nagradna igra se izvaja na območju Republike Slovenije. Trajanje je opredeljeno pri objavi posamezne nagradne igre.

    6. Nagradni sklad

    Nagradni sklad sestavljajo nagrade, ki so jasno opredeljene pri posamezni nagradni igri. Nagrade ni mogoče zamenjati niti zahtevati njene denarne protivrednosti ali jo prenesti na tretjo osebo.

    7. Izbor nagrajencev

    V slednjem sodelujejo vsi prijavljeni v nagradno igro. V primeru večjega števila sodelujočih se lahko organizator odloči za podelitev več nagrad. Žreb se opravi ob koncu nagradne igre. Izvede se na lokaciji odgovornih oseb za vodenje družabnih omrežij Facebook in Instagram spletne trgovine Mali Piko. Izvede ga komisija s pomočjo e-orodij za izvedbo žreba. Izbor je zaključen, ko so podeljene vse predvidene nagrade v posamezni nagradni igri. Izbor je dokončen, pritožbe niso možne. Izžrebanec je lahko nagrajen le enkrat.

    Ob zaključku posamezne nagradne igre je ob objavi nagradne igre v komentarju objavljeno ime nagrajenca oz. nagrajencev. Nagrajence se spodbudi, da se oglasijo v zasebnem sporočilu, kjer se dogovori o prevzemu nagrade.

    Vsi udeleženci nagradne igre se z udeležbo v nagradni igri izrecno in nepreklicno strinjajo z objavo imena v komentarju.

    8. Prevzem nagrade

    Pogoj za pridobitev nagrade je, da udeleženci izpolnjujejo pogoje, opredeljene s pravili in pogoji sodelovanja v nagradni igri ter izvajalcu v zasebnem sporočilu v roku treh dni po zaključku žrebanja posredujejo podatke, potrebne za pošiljanje nagrade (ime in priimek, ulica, pošta ter kraj, mobilna številka ter davčna številka, v kolikor vrednost nagrade presega 42 EUR).

    Nagrade bodo nagrajencem poslane po pošti na domači naslov najkasneje v roku 5 dni po prejemu podatkov nagrajenca na stroške organizatorja nagradne igre.

    Organizator ne odgovarja za morebitne izgubljene ali poškodovane pošiljke. Šteje se, da je nagrada izročena nagrajencu, ko jo organizator odpošlje na naslov, ki ga je navedel nagrajenec. V primeru, da nagrajencu ni mogoče vročiti nagrade oz. je ta vrnjena organizatorju, se šteje, da je nagrajenec zavrnil nagrado, le-ta pa ostane nepodeljena.

    Organizator si pridržuje pravico, da ne podeli nagrad, če:
    – nagrajenec ne izpolni pogojev za prevzem nagrade,
    – se pojavi dvom o istovetnosti podatkov,
    – se ugotovi, da je uporabnik v igri sodeloval v nasprotju s pravili in pogoji nagradne igre,
    – se nagrajenec v zasebnem sporočilu na Facebook strani ali Instagram profilu v treh dneh od objave rezultatov nagradne igre ne javi z dodatnimi informacijami, ki jih potrebuje organizator za podelitev nagrade.

    9. Odgovornost

    Vsem sodelujočim v nagradni igri organizator zagotavlja enake možnosti za pridobitev nagrade.

    Organizator si pridržuje pravico kadarkoli umakniti ali dopolniti Pravila nagradnih iger.

    Organizator lahko igro po lastni presoji terminsko prilagodi oz. predhodno zaključi, kar bo nemudoma objavil na spletni strani Mali Piko in pod objavo nagradne igre.

    Organizator ne prevzema nikakršne odgovornosti za:
    – (ne)delovanje družabnih omrežij Facebook in Instagram,
    – vse ostale aktivnosti na družabnih omrežjih Facebook in Instagram,
    – kakršne koli posledice, ki bi jih sodelujoči utrpel zaradi sodelovanja v nagradnem žrebanju,
    – nedostavljene pošiljke z nagradami,
    – kakršne koli posledice ob koriščenju nagrad.

    10. Varovanje osebnih podatkov

    Vsi osebni podatki so varovani v skladu s splošnimi akti organizatorja nagradne igre s področja varovanja osebnih podatkov in skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).

    Udeleženci nagradne igre izrecno soglašajo, da organizator nagradne igre osebne podatke, ki jih udeleženci posredujejo v okviru udeležbe v nagradni igri, uporabi za potrebe te nagradne igre.

    Posredovani podatki bodo uporabljeni izključno za potrebe pošiljanja ali dogovora o prevzemu nagrade oz. za odmero dohodnine za nagrajenca pri nagradi, ki presega vrednost 42 EUR.

    Organizator se zavezuje, da osebnih podatkov ne bo posredoval tretjim osebam, razen če je to potrebno zaradi izvedbe nagradne igre. Upravljalec zbirke osebnih podatkov je organizator nagradne igre – Agencija Optimal, Laura Horvat s.p., Podvinci 66B, 2250 Ptuj.

    11. Davčne obveznosti

    Organizator bo za nagrade, katerih vrednost presega 42,00 EUR z DDV-jem, odvedel akontacijo dohodnine v skladu z veljavno zakonodajo. V ta namen je nagrajenec dolžan ob izročitvi nagrade predložiti davčno številko ter izpolniti in podpisati pisno izjavo, s katero nagrajenec soglaša, da za prejeto nagrado organizator plača akontacijo dohodnine, znesek nagrade pa se prejemniku šteje v davčno osnovo.

    12. Dostop do pravil nagradne igre

    Navodila nagradne igre so objavljena dostopna in na vpogled vsem udeležencem na spletni strani organizatorja www.mali-piko.si pod pravili nagradnih iger »Pravila in pogoji sodelovanja v nagradnih igrah na Facebooku in Instagramu «.

    13. Ostale določbe

    Organizator ne odgovarja za zapoznele, nepopolne ter nepravilne odgovore na nagradno vprašanje. Odločitev organizatorja nagradne igre o vseh vprašanjih v zvezi z nagradno igro in pravilih povezanih z njo, je dokončna in velja za vse udeležence. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki. Avtentično tolmačenje teh pravil določa izključno organizator. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico sprememb teh pravil in pogojev sodelovanja v nagradni igri, če to zahtevajo pravni, tehnični ali komercialni razlogi. O vseh morebitnih spremembah teh pravil in pogojev sodelovanja v nagradni igri bo udeležence obvestil z objavo na spletni strani organizatorja pod pravili nagradnih iger.

    Za vse morebitne spore iz naslova nagradne igre, ki jih ni mogoče rešiti sporazumno, je pristojno sodišče na Ptuju.

    Pogoji uporabe darilnih bonov Mali Piko

    • Darilni boni so na voljo izključno v virtualni obliki.
    • Ob nakupu prejmete enkratno generirano kodo, ki jo vnesete pri zaključku nakupa.
    • Bon velja 3 mesece od datuma izdaje. Po tem obdobju koda postane neveljavna in je več ni mogoče unovčiti.
    • Darilni bon je možno unovčiti samo v celotnem znesku – delna poraba ni mogoča.
    • Darilnega bona ni mogoče zamenjati za gotovino.
    • V primeru izgube, kraje ali poteka veljavnosti bona vračilo ni možno.

    Brezplačna poštnina

    na vse nakupe nad 50 €

    Hitra dostava

    v 1-3 delovnih dneh

    Kvalitetni izdelki

    izbrani za vas

    100% varen nakup

    PayPal / MasterCard / Visa